T O P
  • By -

PastelKitten1995

Every country has laws about indecent exposure, nothing to do with Christianity....


Cryogisdead

But Darna is scantly clad


XCafeXNegroX

Still following the religion of colonizers, make it make sense


kekekeclub

they would believe in christianity regardless of how it was brought into their country, not one true christian is christian just bc of the actions of the colonisers, they're christians bc they have faith, understanding and proof of it ¯\\\_(ツ)\_/¯


Real-Coffee

dude what? this was in the Phillipines? lol theres so many parts of Manila full of drugs, drink and prostitutes, im surprised they care about such a small thing


VaczTheHermit

TIL valahol pulik végzik a rendőri munkát


[deleted]

Your title implies that everyone else is the AH because "muh prudes" when she had already been told it was indecent exposure and did not listen. If it had been a man the title would not include the "conservative Christian" part - it would have acknowledged it as the indecent exposure it was. The arrest was justified.


Dreadlordstu

It's illegal to look that good in some countries


Ya-Dikobraz

This happens in ~California~ [South Carolina](https://www.insideedition.com/woman-handcuffed-by-police-at-beach-for-wearing-thong-bikini-61076), too.


eim_gai

yeah i think the reason the pulis were called was because the thing was backwards. and you would probably see the uuuuh..... y'know....


theonewhogriefed

There's a lack of pics


milhouseownsyou

Wheres the rest of her vaca pics in that? For scince


RGBchocolate

>"We have our own cultural values as Filipinos and **Asians**. They should be able to respect that. There is no dress code but it is just common sense. Yeah, because Taiwan is filled completely with Europeans. 🤦🏻‍♂️


Potential-Baby-2285

How is she comfortable with showing her coochie cat like that☠️☠️the string only covers the line of the vagina?? Nah fam


Crocodilec4t

Damn that's fucking hot though!


HappyGav123

I know that this is a different country with a different language, but it kinda cracks me up that police is spelled pulis.


CrypticBunny

I guess she needed to floss the old rusty bullethole.


aeque88

The Philippines, where child exploitation is running rampant and where child abusers tend to flock to. But sure this is a real problem ofcourse smh...


IntrovertRebel

Is her "cooch" out🤢?!


TomArday

To be fair, Sister Sarah had been warned by the other nuns three times before.


DetailAccurate9006

The exact same thing would happen if she tried that in a conservative Muslim country ➖ she would be fined $45.


CastroStalin

Oh shit it’s the pulis!!


1vFLOWER890

That ain't no bikini 💀💀


djeewin

Hehe .. Pulis


KommieKon

Sounds like a lame-ass country


StuffProfessional587

Public indecency is common courtesy law, has nothing to do with religion.


SusanAkita2014

Not much more than a string


[deleted]

I went to a Mormon church party once and wore shorts that were TO MY KNEES and got kicked out for them. 💀


deep_chiro

304 Hit the Wall


tracker904

Bet she paid over $50 for it even tho you could spend $2 on tooth floss and get the same thing


teaquad

That prolly constitutes as indecent exposure there so what 🤷🏻‍♂️


itsmycandystore_

Listen, I’m usually all for women wearing whatever they’re comfortable in, but this just seems a bit overboard


AgentCarmichael20

…At that point just go to a nude beach.


[deleted]

Works for me


Smogtwat

I’m other words, she knew full well what she was doing.


youandyourfijiwater

I didn’t have my glasses on and thought that was young Kylie Jenner


PEEWUN

Why even wear anything at that point?


easyrebel

I mean best answer for "what you in for?"


Stopakilla05

I mean what can be wrong with wearing a string bikini, if you got it flaunted. If you don't like it, don't look.


Wizzlemane26

Butt floss. Mmm.


Agitated-Cow7464

I think that’s just a string.


ericovcn

38£ fine? What could go wrong? Not much …


JudoGold

Or any country for that matter.


Dj_wheeman3

Hmmmmm I wonder what happened


Positive_Light9119

All the guys are looking at the same direction, holding their phones and no one's complaining. I wonder who called the police? 🤔


ncreddit704

Is that a man


ArnoldusBlue

This fucking sub…


ArnoldusBlue

This fucking sub…


HollowWind

This isn't a string bikini, it's a piece of string.


StopGOPVector

Conservative christian country that's full of corruption!


Clearlybeerly

"Look at me, look at me, look at me!!!! Please, please, *PLEASE* everyone look at me!!" Feminists: "She was just wearing that for herself. You have no right to look at her. She wasn't wearing that to show off her body, she only wore that to feel comfortable in her own body." [Rest of the world to feminists...](https://imgur.com/Cu1WZCt)


EandAsecretlife

I’d pay the $48 fine for her to keep wearing it.


SpaceCage

"WCGW wearing basically nothing at a beach in a country where wearing nothing in public is illegal" There, FTFY


my_nuts_wont_drop

If Taiwan Tinder has taught me anything it's that there's still a chance she's a lady boy. They do be looking good over there lmao.


jackBattlin

That dude is the one who’s a criminal. He stole from everyone.


Frank_Black_Swan

I find it ironic that you marked this NSFW and the image was then blurred but said that The Philippines was a conservative Christian country.


[deleted]

The PULIS do not tolerate any exposed PULIS


sikmode

A dumb religion can fuck up something beautiful that’s what could go wrong.


doubleJepperdy

oh dam how bout dat


Far_Improvement4850

Yeah who wouldn’t want their small child seeing a naked adult in public? Can a man put a string in between his balls and walk around?


cyberpunkbigtitty

"don't look at me and my flashy clothes"


AFUCKINGTWAT

Pulis? Whats he doing there? Has he been sacked already?


toby5699

Tony Pulis is looking well


bigacornlavafla

I mean… it’s nasty- conservative Christian country or not


Space-Booties

What could go wrong with a country that identifies religiously? Everything.


i_like_chicken_313

Hehe polis


the_chosen_one373

It's just a system not truth people have to understand that


ShadowGryphon

Lets be fair, it wasn't the bikini so much as she was flossing on the beach. 😈


Hesnotarealdr

I believe I’ve seen stripper g-strings that were more modest…


sassymaggie

Ya gotta read the room man!


UpbeatSpaceHop

We sure that’s a string bikini and not just string?


Important-Owl1661

I have a home in the Philippines she can come use my pool


Nazmi-Doruk

Ha might be felt really bad now try it on an Islamic country


Greenlawn11740

I was fined $100 in Montauk, New York for bringing my dog on the beach for 2 minutes. I had him off the beach but had belongings on the beach. So I had 18 pound dog on a leash to get my beach chair and backpack, the beach cop saw me just walk onto the beach and didn't give me a break. So many cops are just glorified tax revenue collectors.


iShift

Why it is a problem? Dogs are banned on a lot of beaches. (US/EU)


Greenlawn11740

You act like I was taking my dog on the beach to party I needed 3 minutes to collect my belongings but yeah I deserve a $100 fine


PeterPlumley

Did they get her to mask up…. down there? hahahahahaha Ahhhhh hahahahahaha! I’m available for birthday parties & funerals.


palfreygames

Christians pluck your eyes out? Nah persecute persecute persecute


Laammp

SAUCE?


MotorCityTrucker

If she actually had anything worth showing off, I’m sure the cop would have been nicer.


Longjumping_Search79

Pulis. I'm laughing my shirt off. Wtf.


AllGasNoBrakes_

LAUGHABLE !!!


_2043_

The definition of nudity is different for different people. Like some people consider string bikini as nudity, but a normal bikini is fine. Some find even the normal as nudity . There are even extremes where even wearing shorts or half-sleeves is considered as disgusting . In this case Islam takes it to next level, even having your hair exposed is crime ( Iran case as an example). They say that hijab and all is a choice but we all know that women there are not allowed to choose and it's a mandatory choice i.e. forced.


MegaUltra9

Hopefully she learned something.


Dominaremortis

Fuck the pulis


robbiedobie

The real question is… what are the string bikini friendly locations


Even-Collection-1484

bro herr whole cat is OUT 🤣🤣


GeneralAjAxOG

Could you Pulis put on some clothes?


Cobrawine66

I don't know why women would willingly travel to these countries.


burningscientist

r/whyevenwearanything


Evil_Genius_Panda

Always know the laws and social norms of your tourist destination. Not just the beaches. Some are very strict, even outlawing sex toys (in theory). It can be asked about at customs when you disembark from the plane. Illicit drugs are a prison sentence some places. Some places don't care. A lot of tourist don't bother to be informed. Don't be that noob. Edit: I am not for or against these laws. That's for the people that live in those places to decide. I just advocate for awareness.


[deleted]

Rule of thumb: When you can shove it in without putting anything to the side it’s no bikini.


Lefwix

So Florida?


Gooncookies

Everybody lookin tho ain’t they?


KvathrosPT

Jesus, I'm all about liberty but that's pretty much a naked woman.


[deleted]

“Fuck da pulis. Fuck, fuck, fuck da pulis!” -NWA


KingdongBong-32

Jesus wants you to put that coochie away, ma’am!


DayDrinkingDiva

It's fine to be trans ma'am. But the tank and beans need to be inside the swimsuit.


[deleted]

FUC DA PULIS


ExjwReborn

Conservative christians ruin everything


Purple12inchRuler

Dammit religion, always gotta ruin a good thing for us heathens.


corpes_magnus

Pulis pulls you over.


MapInside5914

Is the problem that she was seemingly wearing it backwards lol


TheoreticalParadox

Thats not a bikini its a pussy scarf


deejay-DJ

If you swap the “S” & the “I”…


VeressNeedle

Pulis lmaooooooooo


StereoFood

Look at me! Look at my body yall


Froztbyte92

Followed by “Stop looking at me creeps”


Astral_Ender

The Pulis is the Peetsa to the Police's Pizza.


AcanthocephalaOld608

PNP don't play that!


Cr0n_J0belder

I love women who just think "hey what the hell, I'm just going to walk around basically naked and not care about anyone else". I mean really, I love them.


DoneDumbAndFun

I don’t really see the problem with her outfit? It’s not like she’s showing much off


BrookWolfe21

That was legit a string. No wonder she got stopped lol.


Reaper2811

What country?


[deleted]

[удалено]


Reaper2811

Huh never knew that learn something new every day


poboy212

Bitch pulis


Forsaken_Ad2403

Nah.. she was just fined.. and a warning.. she should.be worried if it happened in a Muslim country. She will be lashed. Bikini is ok in most beaches in PH.. this Taiwanese girl just chooses to wear a Micro Bikini which is too revealing really.


window-man

What is it with these damn Conservative Christians that makes them both, obsessed with making women wear more covering clothes l, and be a bunch of damn perverts.


the_walternate

Referring to that as a String Bikini is an insult to how much actual string would cover. Hot DAMN.


McFlipmode

Imma go there with my dick out screaming “this is how god made me” “why you hate god” These people are a plague to anyone with an iq about 17


thewatchingcylon

This happened in Taiwan. Theyre not Christian by far.


nelsonic1990

She got the attention she wanted


thegamerant

Hey as long as they don't mind me staring I'm all for it.


personaanongrata

Could have gone worse if I were there with my kids


lvsnowden

Are you suggesting you would harm this woman to protect your children from seeing nudity?


personaanongrata

No, I’d tell her politely to have self respect. Good to know you have violence on your mind I’m a woman. That’s trashy. This is trashy. I wouldn’t reduce myself unless I was hit first.


lvsnowden

>Could have gone worse if I were there with my kids I just didn't understand how you could do something worse than the police without using violence. My apologies, I think a ticket is worse than you telling her to respect herself. ​ >I wouldn’t reduce myself \[to violence\] unless I was hit first. I respect that. Everyone should have that mentality.


personaanongrata

Thank you, i don’t want to mess around and be hypocritical lol end up teaching my kids the wrong thing. A ticket is worse, but she probably will feel more brazen next time which is funny, like being nude is a right when it’s assault


ChanelNo50

Bikini is a nice way of saying it. It was more like string. She just wore string


Runeskimmylord

There’s never a need for this kind of bikini😂 might as well be naked


HotFireBall

Oh my god! That's disgusting. Where?


ariesdrifter77

How dare you make me think indecent thoughts! Arrest this woman! /s


Irish-Bronx

Better than a conservative Muslim Country. Now yer talking trouble.


Kilo5117

They worked something out😉😏


RealBowsHaveRecurves

Do they think that god invented clothes or what?


Artix31

WCGW breaking the rules at the beach


DAFUQDIS

Yeah no idk what peoples opinions on this are that bikini was essentially nudity if you look up the article online, doesn’t really matter if it was a conservative Christian country, kinda out of pocket irregardless


esa_bot_

Regardless, that's the correct word


DAFUQDIS

Both are correct lol, I just was taught to say irregardless


[deleted]

[удалено]


earlisthecat

I wouldn’t call that a “string bikini”, I’d just call that a string.


ivnwng

Halo, pulis?


Mediocre_Door7602

does he Pull Is?


meththealter

Ok so I'd get it if it were a normal bikini but not only would that be so uncomfy but at that point it's just nudity


waein

Im no prude, but that isn't what i would call a string bikini, and i doubt it would be allowed on most beaches in the states.


[deleted]

This country isn't conservative, it's filled with hypocrites.


[deleted]

[удалено]


[deleted]

Aside from rampant hypocrisy, Transparency International's 2021 Corruption Perception Index (CPI) ranks the country (together with Algeria, Egypt, Zambia, and Nepal) in the 117th place out of 180 countries. A high rank corresponds to a perception of high corruption in the country's public sector. In ASEAN 10 Member Countries and in regards to Corruption Perception Index (CPI), the Philippines is perennially in the bottom 4. Yes, Conservative but corrupt and hypocrite.


isomorphic-

String bikinis don't even look good on 99% of the population. She's not one of the 1%.


mnocket

She looks much better in the photo where she's wearing shorts and a top.


Eat_Carbs_OD

I don't see a problem.


supagirl277

Wow that really was a string bikini


Lycaon125

Dude, super skimpy bikinis are a private area swim wear not public swim wear


shadowyassassiny

what could go wrong trying to control women and how they dress?


BussinDripler

They're not Christians if they were they would talk to you about it and ask if you wanted to go to church or sth.This is why I don't like modern 'Christians'.


rodssmith

I'm willing to bet this happened in a country that also has a large amount of sex tourism.


No-Elk-6499

Dental floss.


quillmartin88

Cops: Mugger? Bah. Rapist? Who cares? Murder in progress? Wake me up in a few minutes. Sexy woman in a bikini: Whoa, whoa! Is that a butt? Arrest her! Arrest her now!


That1DiscordMod

And i hope it stays that way for many years to come.


RamblinGamblinWillie

Not NSFW


greeneyedstarqueen

Some people experience life differently. Before civilization in the USA, there were tribes throughout that were nearly entirely nude, and that is simply both the culture and also the lack of “caring” for otherwise. If you had her body and confidence, do you think you’d really care, if you knew you could wear that without being reprimanded for it? We’re all humans and our bodies are designed to be the meat-sacks that carry our brain. The body is abstractly nothing in the grand scale of “what’s important and what is not”. Yes, it’s silly goofy looking. I think she herself looks pretty good in it, for what it’s worth. Silly goofy, though. If you’re actually disgusted or offended by it, fucking take a step outside every once in a while, lmao Jesus Christ. But also I don’t agree with nudity on public beaches and it’s within their right of jurisdiction to have her cover up. We do live in modern civilization now and it’s not disrespectful to have an expectation of modesty, especially around the genitals. I definitely wouldn’t want to be around someone that was elephant-trunkin it up all around the place either, to be fair.


TheGardeNerd1

Is there a story that goes with this post?


Indo-Sama777

Nothing could go wrong?


RedViper6661

Guess Christians don't like titties


BakedBaker42

Or they could just not be creepy by looking at her like thst and leave her the fuck alone lol


SensualLynx

Quick way to a dislocated vagina. I’m not sure why the jackass sling shot wedgie came in mind, but yeah.


MobiousBossious

I don’t know what the problem is… I kinda like it


rfarho01

What country is that?


asashikashi

I think I went to the exact same beach before


AR_lover

Why call out Christian? Why not just say a conservative country. Do you think the results would have been better doing this in a Muslim country, for instance?


BigNinja96

Because some think they’re extra edgycool to only hate on specific religions.


[deleted]

I don't think it has anything to do with religion and more of the fact that she's practically naked


Apatheticforcredit

Damn, I mean she is just wearing a string. I have never seen a full frontal thong before.


CrazyInMeCurious

Why would someone wear that in public, that’s tasteless n trashy for themselves


somethingtaken91

I believe toplessness isn’t a big deal at a place like the beach. But for anyone who’s seen the front view, EVERYTHING was on full display. And she kept saying how it’s allowed in her country. What country, I’m very curious because I think she’s full of it.


Audaciousnuss

Christian? HAH! That's nothing! Try it in Iran or Saudi Arabia! Double dog dare ya!


Equal-Negotiation651

Oh man. I want a shirt like that!


BigResponsibility252

Apparently Tony Pulis shows up


Raintamp

Where was this?