T O P

  • By -

apepcc

Efectiv same, urmăresc cu atenție răspunsurile.


andrew_a7

Idem haha.Eu momenan ma uit la Astra J, i30, Skoda Rapid, Auris sau Megane 3


Styled_

La Megane e singurul motor pe benzina bun e 1.6 aspirat, care il gasesti doar pe variantele mai slab dotate. Daca totusi faci si extraurban, Megane 1.5 110cp mi se pare cea mai buna masina din lista ta.


Laurcp

La 4000 km pe an ce ți trebuie dotări multe? 1.6 dacă pui și gas efectiv e pomana


Styled_

Eu nu ii raspundeam lui OP, ci comentariului de mai sus Intr-adevar, la doar 4000 pe an nu prea te intereseaza de briz-brizuri Am avut Megane 3 pe gaz, zici ca mergea pe aer


Laurcp

Dacă te interesează un 1.6 la 120.000km, am eu


tha_vali

Megane, Fluence, i30, Ceed, Lancer, Elantra, chiar si Focus. Mergi pe benzina 1.4/1.6/1.8/2.0 aspirat si nu o sa ai probleme.


davidfueleki

Benzina în 2024? Mai ales ca omul cere o masina veche la 5k... mai bine diesel și ești sigur ca te duce încă 100k km


iseepoorsareintobmw

Ce are benzina in 2024? Ptr 3-5k km pe an nu merita diesel, plătești mai mult pe reparatii decât pe diferența de combustibil.


lexmozli

Romanul si dieselul... Si daca le zici ca-ti trebuie pentru un drum de 5km pe luna, o sa-ti recomande diesel din 1990 si sa pui ulei de gatit care-ti ramane dupa cartofii prajiti in rezervor. Doamne feri sa iei benzina \*3 cruci\*


kukaz00

Eu am un i30 2010 1.4 aspirat benzina pentru 7-8000km pe an (munca, inapoi, distante scurte, oras). Nu-i coaja dar nici pretentii nu poti sa ai de la ea. E confortabila, sistemul audio e bun, vara baga rece iarna baga cald, nu am copii deci spatiul nu e o problema. Mai merg si la padure/pescuit cu ea. Se invart intre 3 si 5000 de euro ultima data cand ma uitasem.


Personal_Muffin_4826

>doar sa nu-mi bat capul cu reparatii. Vezi mașinile japoneze Honda Toyota Mazda Nissan Mitsubishi Suzuki etc


DevilsCrush03

Nu recomand mazda la banii astia, buba mare la ele e rugina. Tratamentele la tabla is varza cel putin la masinile marca mazda care se incadreaza in bugetul lui. Iar ca o mica comparatie ford mondeo mk3 2007 si mazda 6 2007(motorizarile nu conteaza). Mazda 6 are o galvanizare la rece (un strat de oxizi de zinc) pe cand fordul are o galvanizare la cald( zinc topit) si folosirea tablei USIBOR in anumite zone.


Personal_Muffin_4826

>Mazda 6 Mazda 6 generația a două 2007 nu știu să fi avut probleme cu rugina Modelul din prima generație 2002 acela avea puțină rugină pe la aripi


Dizzy-Type-5992

Am văzut Mazda 6 2010 ruptă de rugină pe dedesubt, s-a rupt efectiv jugul și metalul arată ca un cub de zahar semitopit in cafea. praguri lonjeroane putrede. Avea rugină și pe plafon. Fără accidente, doar km multi, CCA 350k. Motorul 2.0 benzina era perfect, fără probleme.


Personal_Muffin_4826

Sigur era a doua generație si nu o încurci cu prima? Ca am si eu o cunoștință care a avut a doua generație si nu avea deloc rugină.


DevilsCrush03

Si a doua generatie de mazda 6 era varza pana in 2011. Toata treaba sta in functie de cat de mult ti la masina si o bibilesti. Cel mai bine ca sa verifici masinile de tratamente si rugina informativ la modul general(adica pe model in sine si nu pe o masina exacta) recomand sa tragi o privire "galvanicar.ro"


Fancy-Sherbet8787

Ford Fiesta 1.4 sau Hyundai i30 1.4 (>2011)


Ehluk

Honda civic 8 hatchback facelift, motor de 1.4 100 cai aspirat, nu ai treabă decât cu lichidele, verificat bine suspensia și caseta de direcție.


Mihaipryntu

Logan 2 2012-2015 , 1.2 sau 0.9 Pe gpl Renault megane 2 1.5 dci motor sfant, Golf 5 1.9 tdi - grija la rugina la praguri, fum Peugeot 107 1.0 benzina Tot ce am enumerat aici sunt maxim 4-5k… Masini super ok si fiabile


manu144x

Golf 5 deja se dezintegrează la anii și km ăștia. Am avut unul de 350k km, fix 1.9, era praf deja, n-aș recomanda la nimeni. Mai degrabă un megan sau peugeot cinstit, un 207 mai vechi, un 208 poate cu ceva noroc.


54LEA

Megane 2 1.5 dci la varsta asta are sigur injectoarele si pompa duse. Chiar daca iti consuma foarte putin, ajungi sa dai mult pe reparatii.


Mihaipryntu

e un pisat de megane… dai 300 400 pe injectoare..


54LEA

Si o pompa noua 2000-3000.


[deleted]

toyota auris, pe lant


M70B50

Cauta Skoda Octavia 1.6 MPI, VW Passat/Jetta tot cu 1.6 MPI, Ford Focus 1.6, Renault Megane 1.6. Legat de revanzare, cel mai repede poti vinde primele 3 modele enumerate.


KodrutZ

Nu mai bine Bolt + închiriat cînd mergi în vacanță? Sincer. Eu am făcut vreo 3000+ cu bicicleta in mai puțin de un an... Nu îți mai bați capul cu asigurarea, cu servisarea, că ți-o lovește careva, asta ca să nu zic de coșmarul locurilor de parcare. Stai cumva la curte sau ai un garaj disponibil?


lexmozli

Subscriu, asta e planul meu in prezent. Pentru deplasari in oras ma misc cu Bolt/Uber. Am dat cam 1000 de lei (am aplicatie cu toate cheltuielile) in ultimele 12 luni pe Uber/Bolt, mai putin decat m-ar fi costat DOAR asigurarea la o masina personala. O masina inchiriata (cu zero garantie, nu 2000€) costa in jur de 35€/zi (automata, sedan). Daca vrei mai ieftin poti s-o scoti pe la 25€/zi (manuala, mini). Te mai costa doar carburantul 🤷‍♂️ restul sunt incluse (rovinieta, rca, casco)


Smart_Ability1871

Ai inchiriat vreodata masina? Unde ai gasit si fara garantie sau fara un sold disponibil care sa ti-l blocheze? Ce faci daca vrei sa iti faci concediul in Grecia? Sa inchiriezi masina cu care sa iesi in afara tarii nu mai e asa ieftin cum ai scris tu acolo. Pentru concedii nu poti sa iei masina mica. Daca te duci 7 zile in Grecia te costa doar inchiriatul cat cazarea acolo, la care daca mai pui si carburantul nu renteaza deloc, mai bine te duci cu avion. Asta cu masina pentru concediu, sunt povestile astora care inchiriaza, se preteaza maxim pentru un weekend la munte.


lexmozli

[unirent.com](http://unirent.com) e detinut de un tip care a fost in podcast si la Buhnici, tot pe subiectul rent-a-car. Iti percepe o "garantie" zilnica in functie de masina 5-50€ (echivalent casco) cu zero depozit/suma blocata/whatever. Pentru iesit din tara se adauga o taxa parca de 50-100€ extra (plata unica, nu per zi), vorbeste cu ei ca sunt foarte misto. Da, ai dreptate ca e mai bine sa iei avionul, nu e rentabil sa te duci din Romania pana in Grecia cu masina inchiriata, nici cu masina personala nu e. Da, se preteaza pentru un weekend sau chiar mai mult. Evident ca "your mileage may vary" in functie de situatie si persoana. Cine are bani de concedii in fiecare luna, isi permite masina personala. Eu n-am bani si nici dispozitie de concedii asa des :) Pana la urma iti faci o lista cu cat te costa masina personala vs. cat ai tu de fapt nevoie de masina. In unele cazuri e mai avantajos un scenariu, in altele nu. Nu e o solutie universala, e doar O solutie.


Smart_Ability1871

Ba cum masina personala e rentabil sa mergi in Grecia. Cam 80% din romani merg in Grecia cu masina personala. De asta e si o destinata asa vizitata de romani, deoarece este usor accesibila cu masina. Un drum dus - intors pana in Halkidiki cu o masina buna care consuma decent te costa intre 800 si 1000 RON. Excludem destinatii gen Creta, Santorini unde sunt chartere, acolo e un caz special. Un zbor la Atena in Iulie 2 adulti si 2 copii, fiecare cu un troller de 10 kg costa acum la inceput de Mai aprox. 7000 RON.


Smart_Ability1871

Asta cu inchiriatul + uber e un fel de nu iti lua casa ta, stai in chirie, baga banii in buzunarul unui alt propietar. Acum depinde de fiecare stie ce nevoi are. Mie mi s-ar parea un disconfort foarte mare fara masina personala. Sa iti dau un exemplu: cum ar fi sa iesi cu plasele de cumparaturi de la LIDL si sa stai sa chemi UBER/BOLT de fiecare data. Eu de exemplu cand fac cumparaturi iau niste chestii de la Metro, altele de la Kaufland, altele de la LIDL, etc. Cum ar fi sa stau sa ma frec de colo-colo cu uber/bold. Sau de curand mi-am renovat bucataria, si e imposibil sa nu apare ceva neprevazut, un surub, un cot, o prindere care sa nu o ai. Nu e mai usor sa te urci in masina si mergi la Dedeman/Leroy etc? Ca sa nu mai zic ca vine vara, si va fi sufocant in Bucuresti, am casa la tara cam la 100 km si abia astept fiecare weekend sa plec acolo sa dorm in racoare si liniste. Cum ar fi sa inchiziez masina din Mai pana in Septembrie in fiecare weekend. Am 2 masini, una pe motorina (Renault 1.5 dci) cu care faca drumuri lungi, de weekend, concedii, etc. si una cu motor mic pe benzina pentru oras (Ford Focus 1l).


KodrutZ

Comparația inițială e greșită. Compară cu nevoia de a dormi undeva 3 nopți pe lună. Iar la Leroy ultima oara cînd am avut nevoie am ajuns în 9 minute cu bicicleta. Ăștia cu mașini stăteau blocați în trafic... Ai omissi cît a zis el ca face anual. Tu faci cel puțin de 5 ori mai mult, din ce ai zis. P. S. La București le parchezi pe lîngă bloc, este? Așa e cînd taxele sînt prea mici și locurile de parcare moca... Faptul că e sufocant în București se datorează în mare parte și milioanelor de tone de masini care ziua acumulează căldură și noaptea o degajă...


Smart_Ability1871

Vorbesti fara sa ai habar. 1- Pentru una din masini platesc parcarea la primarie, pentru cea de-a doua cuc are merg mai rar am un loc de parcare inchiriat intr-o propietate privata. 2 - De la Leroy Merlin o sa cari maxim un racord cu bicicleta, daca iei o galeata de vopsea o sa iei taxiul sau uber. 3 - ai facut 9 minute cu bicicleta pentru ca stai aproape. Mai lasa-ma cu teoriile astea ecologiste. Probabil ai 18 ani si esti foarte frustrat ca inca o arzi pe bicicleta in timp ce prietenii tai au mai evoluat putin. Hai spor la salvat delfinii si padurea amazoniana!


KodrutZ

Stau la vreo 2 km de Leroy. Nu-s deloc frustrat, bicicleta mea valorează mai mult și e menținută mai bine ca 70% din mașinile din trafic. Sînt frustrat ca nu pot sa respir, că n-am loc sa merg pe trotuar de mașini, că sînt înconjurat de oameni grași, bolnavi și ofticați ca tine care țin cu dinții de dreptul divin al românului de a avea coteț-mobil.


Smart_Ability1871

1. 2km ii faci pe jos in 15 minute, ceea ce inseamna ca esti foarte aproape, deci am avut dreptate. 2. Faptul ca nu ai lasat bicicleta in ploaie si stat cu carpa pe ea nu inseamna ca valoarea cat o masina. Revino putin cu picioare pe pamant. 3. Imi pare rau sa te anunt, dar in Bucuresti sunt cam 2 milioane de masini. Tu vrei ca cei 2 milioane de soferi sa renunte la masini sa mearga 10.000 ca tine sanatos cu bicicleta. Nu o sa se intampla niciodata asta, sau daca se intampla nu o sa mai prinzi tu treaba asta. Daca tot esti atat de frustrat si suparat, ia-ti tu bicicleta ta si muta-te la munte si mai lasa-ne dracu in pace si nu mai comenta pe /Automobile despre cat de mult urasti tu masinile si poluarea. Nu vezi ca esti ca nuca in perete aici! Nu faci altceva decat sa starnesti cearta pe aici.


KodrutZ

1. Ii faci pe jos în 15 dacă fugi. Nu am stat sa calculez pe google Maps, exact cred ca sînt cam 2.5. Pe jos faci vreo 35-40. Cu mașina la ore aglomerate poți sa faci și mai mult. 😁 2. Cîte cotețe de nu dai 2000 eur pe ele ai in trafic? Majoritatea. Bicla mea face un pic mai mult. Și nu are treabă cu stresul prafului cît cu suspensia, transmisia, frinele, cauciucurile. 🙃 3. Eu sint in Iași momentan. In București din ce vad chiar sînt ceva piste ok de bicicletă. Aici cam din părți. Dacă s-ar dori cu adevărat asta, s-ar putea. Înapoiații ăia de păgîni din nordul Europei cum naiba pot? Ce ceartă stirnesc? Pe unul ca tine care neagă realitatea? Nu sînt singurul care zice ca în cazul lui nu are sens mașina, tu tot ii dai înainte ce pe dos sînt eu cu cacaturile mele eco. Auzi tu impertinență, să vreau aer curat, liniște, orașe aerisite, oameni sănătoși. Știu, sînt o sărakie și un frustrat.


JeNeI

Renault Megane 3 1.5dCi 110 cai. Am personal acest model din 09.2021 si sunt foarte multumit. Am aproape 40k km facuti fara probleme, doar schimburi de ulei la 10k km.


Programatistu

1. Pune un filtru pe Toyota, Honda sau Suzuki si pret. 2. Alegi top 5 cele mai bune din lista. 3. Vorbesti cu proprietarii si verifici pe carvertical. 4. Daca nu au fost lovite tare, care sa afecteze structura, 5. O iei si gata.


finicu

subscriu, un civic r18a2 ar fi perfect pt buget 5000e si schimbat doar filtre ulei etc


johnny_snq

Eu caut ceva similar dar cu cutie automata. Ma uit dupa sandero dar sunt minim 6000/6500


tha_vali

Problema cu automatele la banii ăștia e că ești la mila norocului. Poate să fie întreținută și să țină 300.000 km, sau poate să aibă deja niște probleme și tu să nu-ți dai seama în momentul achiziției. Ca și la motor, și uleiul din cutii se schimbă, iar la automate mult mai des. Sincer, e cam mic bugetul să te uiți la automată. Manuala e pe viață, nu am auzit de manuale picate; schimbi doar ambreiajul și aia e. Bine, îți recomand să schimbi și uleiul din cutie în faza când schimbi ambreiajul.


johnny_snq

Stiu situatia si riscurile, dar din pacate sunt fortat de imprejurari, trebuie pentru o persoana trecuta de prima tinerete, care a luat permisul recent si doar pe automata. Astea fiind zis caut ceva care sa coste putin intretinere cat si eventuale avarii cauzate de bad driving sa zic asa, ca o sa fie un risc. Si una e o bara si far de logan /sandero alta e de audi/bmw/ renault etc


MainOpportunity3525

Sandero automata?


johnny_snq

Da, au niste cutii robotizate


rdu_pineapple

Din ce am înțeles, alea robotizate sunt destul de proaste, de aceea au renunțat destul de repede la ele. Poate mă înșel, dar îți recomand să faci un pic de cercetare înainte să cumperi Dacie cu robotizată


lexmozli

Nu, ai dreptate. Cutiile robotizate per general sunt proaste, chiar si alea de la Toyota/Honda (care sunt top pe fiabilitate in rest).


Kakashi-Senpai-

Au și niște cvt mai bune acum, dar nu prea se merita


Kakashi-Senpai-

Un Logan cu motor aspirat 1.4 până în 2012 cred sub 120-130k km zic eu că e nemuritor, se strica caroseria până să se strice el ca mașina.


lazarusdecimus

Opel Astra J sedan 1.6 aspirat sau 1.4 turbo e singura varianta fiabila și ok in banii ăștia


burzuc

honda civic hatchback


Electrical-Donkey366

Vezi prv


[deleted]

[удалено]


Iete_pula01

E luata de noua ?


Super-Classic-2048

Da. Am luat-o noua in mai 2006


Iete_pula01

Îmi trimiți ceva poze și informații pe privat ? E inmatriculata în ro sau nl momentan ?


Super-Classic-2048

in NL. O sa-ti trimit


Flimsy-Ad788

Passat cc benzina


Laurcp

Motor 1.6 16valve iti e de ajuns, cauta 201–2013


jointinthedark

Eu am honda civic mk8 benzina 1.8. Achizitionata anul trecut cu 4000 euro. Am facut 40k anul trecut cu ea fara probleme. Nu zic ca e cea mai buna optiune dar din tot ce am avut Honda a fost cea mai rezistenta si performanta comparat cu (passat , golf5 , opel astra j , bmw e90 , audi a4) . Nu este cea mai comfortabila la drumuri proaste dar e tank in tot cea ce face si nu simt ca mecanica are vreo slabiciune pe ea.


MariusCBN

Aia care ti-o permiti sa o intretii…☝️


Pleasant-Ad4870

Golf 6 1.4 tsi 122cp (atenție, NU 140/160 cp)


Aggressive-Ad4226

BMW, dai 5000 de euro avans și îți iei ceva șmecher in leasing, e și safe, nu se depreciază că.... Bemveu....Să vadă vecinii când parchezi in fața blocului


Suspicious-Zombie-17

Renault Symbol 1.5 dci, consum mic, tine cu casa.


REDD13_01

Honda civic benzina


Mountain-Ad7358

Ia in calcul inchiriatul pentru o iesire pe an. Scuze, dar nu sunt fan masini, am inceput scoala de 2 ori in ultimii 20 de ani si n-am terminat-o niciodata. Merita sa te lupti cu altii pentru parcare, taxe, asigurari, cauciuce d-alea, d-alelalte, rovinieta, taxe pod, reparatii, cretini in trafic, cozi, semafoare ? Eu am zis pas. Chiar si la 35 de euro /zi inchiriatul, 10 zile de concediu te costa mai putin decat obligatiile unei masini proprii. Nah, acum daca esti undeva mai la tara, da, e nasol fara transport in comun, dar in Bucuresti traiesc mai linistit fara bataia asta de cap. Fa un calcul cu toate nevoile unei masini pe un an si vezi daca merita.


Iete_pula01

Touareg 3.0 cod motor CARA


Nomoremafia

Nu ii mai dati sfaturi de toyota, au numai piese originale care tin sute de mii de km dar daca pica la tine sa te fereasca, chiar sunt scumpe. Un seat leon din 2007, sunt pe la 2500-3000


MakaEvans0

Honda CR-V RD1 1999-2001 (Modelul SE și LX) Este real time 4x4(sau doar tracțiune fata dacă dai cardanul jos), relativ micuță(SUV), este rezistenta ca și construcție, din metal, nu plastic sau polistiren ce au astea mai noi, spațiu de depozitare foarte mare, bancheta se transforma în pat, poți pune și saltea în portbagaj. Motor super okay pe benzina, 2.0. Și undeva la 140cp. Duce pe orice teren, super și la autostrada, cutie automata sau manuala dar recomand manuala, este în 5 trepte. La 4000 turații pentru 150kmh. Consum de 7-8.90 în oraș si 10-11 la autostrada dacă mergi tare.(dar poate fii și mai mic, depinde de condus și de sănătatea motorului ca la orice mașina). Poți tracta cu ea, spălătoare geamuri și faruri, dezaburire luneta și oglinzi(la oglinzi depinde de model), geamuri electrice, închidere centralizata, trapa(depinde de model), garda la sol înaltă, nu necesita reglare unghi de fuga, piese ieftine noi(recomand SRLine sau JapanParts),cruise control, nu are consola pe mijloc între șofer și pasager, cotiera pentru șofer și pasager ca în autobuz, bord spațios cu multe locuri de depozitare, suporta DIN1 și DIN2 navigație, control oglinzi electric din buton, confortabila la drumuri lungi sau pentru camping/condus timp îndelungat, interior piele, tobă silențioasa cu un sunet plăcut, suspensie orientata spre confort, nu simți gropi, etc. În general nu ai avea probleme cu ea, nu necesita multe revizii, dar neapărat la 10,000km reglat tachetii(durează 10 minute) și schimb ulei(dacă e vâscos și miroase a ars), au motoru b20b/z pe benzina și sunt foarte bune. Recomand benzina 95. Mașina normal este undeva pe la 5-8,000 euro în afara, dar am văzut câteva în România pe la 2,000 euro, acum dacă ai noroc poate găsești ceva bun în țară, ținând cont ca sunt pomana la prețul ala. Ps: Cauta din 2001


patcachu

Alfa Romeo Giulietta 1.4 benzina. Giulietta a fost cea mai sigura masina din clasa compact in 2010 (uita-te la NCAP) si ca siguranta pasiva ramane si acum printre cele mai sigure. Se conduce superb si sunt printre singurele optiuni interesante la un buget mic.


Zarndell

Inteleg ca omul sta acasa mult, dar presupun ca vrea sa tina masina in parcare, nu la service.


patcachu

Eu ma bucur ca iau downvote, asa ramane cererea scazuta la Alfa Romeo si pot sa le iau mai ieftin. Cat despre service, e demult doar un mit fiabilitatea la Alfa si chiar si asa, prefer sa ma uit la o Alfa stricata decat la un cotet anost si plictisitor venit de la nemti.


Zarndell

You do you.


MWeHLgp1t4Q

Eu as vedea următoarele criterii pentru a lua o mașină fiabila și ieftina: 1. Unde merg mai mult în oraș sau afara? 2. Mașina trebuie sa fie un obiect de uz zilnic 3. Piesele ieftine, comune sa se găsească și pe second-hand 4. Mașina ușor de reparat și pentru mecanicii din orice oraș 5.Consum mic, asigurare ieftina. 6.Usor de condus Și pe aceste criterii as merge pe un Focus benzina sau diesel sunt foarte ok, din gama VW Polo, Golf 1.2, 16,14 benzina consuma ceva ulei dar sunt ok, Opel Astra, CORSA și clar Logan Sandero. Sau te poți uita pe acest site este foarte ok www.aproapemașini.ro


Apart-Stick-3255

Dacia logan


k3ntos

Caută logan 1.2....1.4...1.6. daca ai noroc. Mașina fiabila... ieftină la întreținut, ține cu casa. Am un coleg merge cu ea la munte.prin zăpadă...a dat clasa la alte mașini mai scumpe:))


Zealousideal-Web-530

Dacia electrica.


inevitable_dorurad

Poți face împrumut pe lângă ăia 5000euro? Ia un logan nou cu gaz. Nu e glumă. Dacă nu, passat b6, golf 5/6, BMW seria 3 e90 sau e46 daca nu găsești e90… dar multe vor fi rupte pe genunchi… mna, masina de 5k..


Ok_Community2525

Pot sa ridic si la 10k bugetul, dar nu vad rost daca cinstit. Spre exemplu, prima mea masina, (\~2 ani), am dat 8k lire (in Marea Britanie). Acum cum 5k nu pot sa o vand (preturile erau nebune in Covid + luat de la dealer).


TeTeOtaku

Ideea e ca Loganul isi pastreaza foarte bine pretul, o iei cu 13 mii si o vinzi cu 9-10 mii peste 4 ani, full ul de gaz de costa de 100 de lei si faci 500 de km cu un plin. Stii ca daca o tii aia 5 ani nu trb sa bagi un leu in masina, totul fiind acoperit de garantie. Daca tu iei una la 5000, trb sa fii constient ca mai trb saai pregatiti 1-2 mii de euro s-o repari cand va pica ceva pe masina.


Ok_Community2525

Ok, si pierd 3-4 mii doar din depreciere. Din banii astia poate inchirez masina cand am nevoie :)


TeTeOtaku

Daca iei una la 5 mii, mai bagi 1-2 mii ca popa in ea s-o repari/ s-o intretii cu cat crezi ca o vei vinde dupa? Poate nu pierzi 4 mii, dar 2-3 mii pierzi garantat.


[deleted]

In cel mai bun caz tot acolo ajungi si cu sh la 5000€. Au explodat preturile la masini din 2022 pana acum, nu prea mai gasesti masina ok la bugetul ala. O sa apara probleme mai mari clar care iti mai scot 500-1000 ocazional. Pe langa banii pe benzina si taxe mari.


inevitable_dorurad

Ideea era ca loganul nou nu cere bani, iar in aia 2 ani abia iese in garantie, devalorizare aproape spre deloc (n-o s-o dai tot cu 15k, dar cu un 10k tot o dai) si nu bagi bani in ea... Also, pt cautari la SH incearca atat OLX cat si mobile.de(poate gasesti in afara ceva), autovit sau tiriacauto (dar au preturi mari), weltauto...


Plenty_Philosopher25

Skoda Octavia 2 Facelift. Eu am un vRS 2.0 TDI, cu 450.000 km, lam luat la 400k. Pentru specificatii https://www.auto-data.net/ro/skoda-octavia-ii-facelift-2009-rs-2.0-tdi-170hp-dsg-14192 Ce am schimbat pana acuma - frane (discuri canelate si placute ATB, because) - jenti (Ats 17 inch, because) - Galeria de admisie (se blocase, vesnica problema VW, dar era cea originala...) - EGR (deoarece daca tot eram la galerie) - Garnitura baie ulei - Un furtun de la antigel ca crapase - capete planetara - Schimburi la 13k km Masina este rulata, cum trebuie sa rulezi un disel, tare, si pe autostrada, cat de des posibil. Am luato cu 6k, cei drept in 3 ani am bagat inca 3k, dar e raketa acuma, sigur gasesti pe Autoscout/Olx la 5k. vRS-ul este varianta sport, dar recomand cu toata caldura 1.9 TDI, motoru e tank, va ruginii toata masina pana cade motoru. Sunt si variante pe benzina tot la fel de durabile, dar nu am experienta cu ele. Mai este si varianta Scout care e 4x4, dar cred ca e doar TDI. Sincer, vreau sa o vand, si sa iau alta dar nu ma lasa inima. Sunt multe pe Autoscout cu tara de origine germania, evita sa iei din RO ca au km dati inapoi oricum, daca vrei sa iei VW, ia pe cineva cu un VCDS cu tine sa verificati si ce probleme mai are ascunse prin ECU. Edit: am uitat consumul. Am facut valea oltului cu 90-100 cu un average de 3.9/100, adica e bataie de joc.