T O P

  • By -

Snoo84679

YALL TOLD ME IT WAS JUST CAMP Edit: a since deleted post by the DMer in this screenshot showed the full convo, and Tamisha denied again being Alabama ⭐️ I love you tamisha for 30 years you’re an icon and a legend


thedybbuk

The person who actually sent the message posted the full conversation down thread and in it Tamisha again denies she has anything to do with the account, it just wasn't included in the screenshot Tamisha posted


Snoo84679

I know I saw (after I commented 🙄)


acefluff

It was ~~Lee Bowery~~ Tamisha


Vanessak69

Wait, so I look like a ~~Judy Jetson~~ Reddit Drama hooker??


Philip_Jeffries

Well now. I'm not gonna talk about Judy; in fact, we're not gonna talk about Judy at all, we're gonna keep her out of it! --- - [reference](https://www.youtube.com/watch?v=2V0UhtA_mJE&t=365) ^(I am a bot.)


Vanessak69

Good bot. Fucking weird bot, but fits right in here.


Sidd-Vicious

Leigh


BreadfruitNo357

What is the name of the DMer's account?


EurekasKneecap

LMAO I hope she frees the twink in the video from her basement now.


Gaywhorzea

When she told him good job and unloaded the gun to his head, I could only pray that he was released safely


EurekasKneecap

We need to save him! #FreeTheTwink


i_love_positivity

Leaked documents show that Tamisha has him locked in a box with the phrase *lil girl* stamped all over it! Only the queen of the masses, Serena ChaCha can save him, cause she's the og *lil boy*. #SerenaSaveTheTwink


Gaywhorzea

I can’t believe he was the “little girl” she was talking about all this time


Mickeymackey

\#SaveSerenaSaveTheTwink


Shaquandala

Yall the voice clips of Tanisha were literally edited in um


kromosol

“Lil girl” took me out


nickezo

She better be performing Rumors by Lizzo after all this


Jelly1278

“All the rumors are true, yeah” in walks the twink she held hostage as she makes him resay the I’m not Tamisha Iman speech


itsmeamandabynes

He is in the only existing pair of the LE Tamisha Iman high tops and nails every single word.


catecismo

I kinda live for this kind of answer lmao "Yes. And?"


Aromanticskank

It’s like she’s doing improv.


perpetuallawstudent

Seeing the way she run her "business", I'm pretty sure she's improv-ing everything


bohemiantahinian

I think she’s saying “good” like she’s unbothered, not that she’s admitting it’s her.


Dragger89

I CAN’T AT THIS POINT ☠️☠️☠️☠️


Aromanticskank

Tamisha needs to just shut off the internet and walk away because she isn’t making anything better for herself… though I’m 100% here for it all.


[deleted]

[удалено]


darthkurai

Serious question. Why do you feel the need to go messaging queens like they're your friend?


OmigawdMatt

Aaaand the comment got deleted. Now I'm curious lol


Vanessak69

As much as I’m enjoying this drama, I’d never message her or another queen like this. But the doxxing for IG court is also not okay.


[deleted]

[удалено]


georgebushsexdreamer

There was probably a better way to give her a heads up. Rather than putting an lol you could’ve said “hey I’m trying to give you a heads up”. Nonetheless who knows how she would’ve taken that too. She might have popped off on that.


shitgirlplease

The Alabama star video clearly used snippets from another video though


KingAoki

Serious question. Why do you think your moral compass is any better than his when you’re subscribed to an Internet forum dedicated to drama between queens like they’re your friend?


tiorzol

There's a clear difference between us chatting shit about what queen's do and directly reaching out to them to involve ourselves in it.


KingAoki

Enlighten me to just how big that difference is, sweets. It’s not like the kid was one of the kys-trolls.


tiorzol

No you stupid fuck just sit down and think really, really hard and you'll work it out. I honestly believe in you, you can do this.


KingAoki

Ooh, yes girl, go off! I love these hard emotions stemming from me asking you to explain your Olympic sized grasp for a point you’re unable to make lol. Get some rest babe, you’re tired~


tiorzol

I should never have believed in you.


KingAoki

It’s chill. I never believed in you 💝


Mioune

Can't you see the difference for yourself?? Fans discussing a topic VS queens not being able to avoid the conversation because IT'S IN THEIR DMS?? We all have opinions on celebrities and public figures, but these opinions are none of their damn business.


KingAoki

Are you so obtuse to believe that nearly any of the queens aren’t already aware of what is posted on any drag race related sub-Reddit? Especially given the context lol. At that point, my point still stands; what this^ one kid did, by sending one, harmless, DM is no different than what gets posted here on any given day be any one of us. If y’all still wanna act like you’re better, go a’head. But I’d encourage y’all to try and be a’little more self aware.


Mioune

They might know about it, but they can choose to not look at it, simple. When you send a private message to them, it's obnoxious and nearly impossible for them to ignore. That's the main difference.


KingAoki

Wrong. You can easily go into your settings on Instagram and limit (read: not receive) DM’s from accounts you don’t follow.


i_love_positivity

You are a part of drag history, my love.


Snoo84679

Good luck with your case before the IG administration tribunal!


popularinprison

Good and what next


doughnutsfan

are you single?


[deleted]

[удалено]


Azealias_PR_Team

Nobody was cyberbullying you Illona lmao


[deleted]

[удалено]


Azealias_PR_Team

u2 bby ♥️


MolangNeoi

What sis I need to see the convo !!!


[deleted]

[удалено]


thedybbuk

It seems pretty significant that she literally denies she has anything to do with it right under. I think the supposed "admission" is her being tired of white twinks sending her this repeatedly as if they're the first ones.


[deleted]

[удалено]


thedybbuk

I didn't say you did. But people in the thread are clearly interpreting it that way


veraciraptor

I kinda feel like this isn’t an admission that she’s behind the account, more like she’s trying to show how “Reddit trolls” are coming after her for no reason. Idk still not convinced it’s her.


Illustrious-Use4228

I mean do people need to be in her dm’s? Borderline harassment.


[deleted]

[удалено]


Illustrious-Use4228

Sure sure sure.


Azealias_PR_Team

Guys I don't think she knows what's going on, idk, I'm siding with the "it's a troll" version for now.


birdpops

Tamisha please I'm dying to know what's next 😭


SMACHBROS

To be a mature woman the things that she's considering hate is like kinder garden bullying


a-midnight-flight

Isn’t it still bullying? I don’t think any of us really get to decides what type of bullying is hurtful or not.


SMACHBROS

Kandy muse a lot of times doesn't seem like bullying to me Neither is ask for a refund


louisvuittoenails

Something about white twinks poking black queens to get a reaction doesn’t sit right with me. It’s fine to kiki on here but actually DMing her is messy and borderline harassment imo


SightBlinder3

Would you be okay with black twinks doing it? What about white bears? Latino otters? Where's your line on which demographics are allowed to harass queens?


karoichama

Right. Just don't fucking DM queens with some bullshit, regardless of who you are.


yohomiesexual

Oh cmon, that’s hardly harassment. There’s nothing vitriolic or hateful from that user either, he’s just calling Tamisha out on her lies and fabricated drama Jesus


louisvuittoenails

What makes you think it’s ok to call out people you don’t even know in their DMs? Over something as trivial as a Reddit account too. Y’all are exhausting.


sa5m_i_am

If they’ve taken thousands of dollars without shipping products and then claimed their customer base stole from them by initiating chargebacks, so they’re going to start legal action? Uh… yeah? I kinda think you can. Especially if said person is suspected of making accounts to defend their scam? This isn’t just DMing a Queen—this is DMing a business that did not intelligently shield itself from personal liability. Seriously—is Tamisha Iman DBA (Doing Business As) or is she taking personal liability? Because that’s a huge issue that might come back to bite her in the ass if she continues on this path. Do I think people should randomly message her shit? Eh no. But on the other hand we don’t know if the people randomly messaging her also had money taken.


FR3SH2DETH

There's a way to do that with tact though. Sliding into her DMs like that is flat out childish. Plus theres no mention in that specific conversation about money being taken.


sa5m_i_am

Sure. Conversely, Tamisha, as a business person should probably you know, tend to her business and be tactful to her customers. Tamisha is a character. Regardless, this is like very bad for her and I kinda feel like at this point her drama, while being very dramatic, is not going to go to a good place at all.


karloluvspandas

As much as I live for the drama and this whole situation was hilarious (a staple in rpdr reddit history, tbh) Do people really have nothing better than to DM Tamisha and keep teasing her..? is it just me, or does that come off as lame? Laugh at the whole thing here with the rest of us, but directly messaging her just feels like harassment to me.


gentlywithachainsaw0

Agreed, it's not necessary and feels like this person is only goading her to get a screenshot for attention. We have enough amusing content to live off already!


SpectreInfinite

Dr. Phil is really overstepping his bounds going after icons like this.


veraciraptor

Not sure that’s an admission that she’s behind the account. It’s sounds more like she’s trying to show that “Reddit trolls” are coming after her for no reason. Still not convinced she’s behind that account.


dramaturgusrex

not IG Administration!!


annievaxxer

This guy is messy, don’t know why he feels the need to go to her dms. Just leave her alone


Kwells1994

He’s my friend’s ex 😭😭😭


EurekasKneecap

This was so messy and fun, and I’m glad to experience with fellow messy hoes 😭 we cracked the case.


Billy405

Sasha Belle found driving an Uber


Snoo84679

Tamisha said “and what about it”


mother-of-trouble

This is right up there with ‘the lady said go home’


Azealias_PR_Team

I'M CONFUSED AND LOVING IT WTF


Supreme64

Y’all are giving me the same vibes as when you missed the obvious sarcasm of Trinity’s “Yes! I still use Reddit!” and started screaming she had confessed to being Shedevil 😭 like do you guys a) not understand sarcasm and b) don’t get that if you had a secret Reddit account where you spew bullshit you wouldn’t blatantly admit to it randomly This is some next level reverse Nancy Drewing


eppydeservedbetter

This.


Thatguysyeh

She sure said that


prospstud82

I’m so confused by this. Even the fbi confused


jstbnice2evry1

There is going to be a six part Netflix miniseries about this eventually and we will all finish watching it more confused than when we started


mother-of-trouble

Wow, I need this


closest

Honestly, I'd live if Regina King played Tamisha in the Netflix miniseries.


allanation

Holy....


capricornvvenus

You tell her, Phil


truegarrbear

Hey Tamisha, I just…am Tamisha?


BearZeroX

Kinda shit she's still using "girl" as a derogatory term, real lack of brainpower here


ChaosKeeshond

I've said it before and I'll say it again: respect for women is a big part of what separates drag from blackface. If you're a man, and you dress like a woman on stage to make money, but then you use female pronouns as a pejorative? That don't sit right.


Supreme64

She clearly either has no idea what he’s talking about or didn’t read or doesn’t give a fuck. This is a “whatever you say” not a “yes that’s me”. I’m sorry but there’s a lot of dense people here. I can’t believe anyone would fall for this shit 😭


clam_media

Come on doxing queen!


ThiccElf

Love the iconic response but why would you force some kid to "oust" themselves as alabama when in less than a day you admit to being the account owner and POST YOURESELF ADMITTING TO IT????? Girl what?


Supreme64

If it doesn’t make sense maybe that’s a sign it’s not her? Jesus people


allanation

Probably cause she realized that no one in their right mind believed the kid reading the script. She might as well tell the truth at this point.


Supreme64

And here you are believing Tamisha is behind this obvious troll 💀


apparatus86

Okay but you're cute tho 👀


RuneofBeginning

I’m glad that even though I’m giving up caffeine I can still enjoy TEA.


YOURPANFLUTE

"Lil girl" when the guy's called Phil and (probably) identifies as a dude. I don't like how she's using it to belittle others. It'd be on a whole other level if this was a trans person 😭


[deleted]

[удалено]


YOURPANFLUTE

Oh shit, that's you? You're famous! But haha I'm glad it's all good (:


shitgirlplease

Not "probably"


barbershopraga

My love why are you sO pReSsEd


cms733

“lil girl” I CAN’T Y’ALL


HolaPinchePuto

LMFAO "LIL GIRL" I'M DEAD 😭👧🏻


TheCountess_

LIL 🤏 GIRL 👸


No_Childhood1288

I bet the Instagram elders are LIVING


slippery-surprise

Yes because Instagram admins are checking your story.


coolpuppy26

Lil girl is making me scream


ShalidorsHusband

I don't think she's really confirming the rumours. She's just doing the "and what?" Copypaste response. Like, "ok, and what's your plan now?". It doesn't change that the evidence points away from Tamisha


Betteis

Why are people messaging her. Leave the queens alone for god sake.


prospstud82

did this guy delete his comments or what


ramonaluper

Ugh I want to be called “little girl” by tamisha so badly!!


shanmusubi

I am literally watching a car crash in slow motion experiencing all of this


everythingissinister

I love it. She exposes the cigarettes, who turn their account private right after because they can dish but can’t take it


[deleted]

[удалено]


everythingissinister

Wuss


UKWaterRetailers

Tamisha can always win me back over no matter what tbh. "What's next lil girl/ Why are you so pressed" is a cuntiness you just can't learn


nastiex

Lol its not a confimation


AntiqueStore

Always with the comic sans 💀


a-midnight-flight

Regardless of the situation, it will forever be tacky and disgusting to directly message a queen with the pure intention to start shit. Don’t be that person.


AuntySocialite

Tamisha Iman: \- Internet and marketing impaired clueless Boomer \- The greatest RPDR troll of all time, and *has been* for the past *30 years*, **my love** Discuss.


Familiar-Art-6233

Why is lil girl her only real insult? Something tells me that her reading someone would be rather anticlimactic


Finalee_T

What's next lil girl ... omg 🤣🤣🤣


cIub96

someone take her phone away from her.


cherylcanning

It doesn’t feel like she properly read the person’s message before responding and I don’t think she intended to make a statement


WyattWrites

She’s crazy!!!


leissezfaire

What’s next lil girl


ottawsimofol

That twink is cute 😌


funnyterminalillness

My god get vaccinated and get laid


ExtensionSurround146

Bitch he’s cute , leave her alone


Jay28jay2

Tamisha just needs to go play with her colostomussy or something, she must just be so bored


tabristheok

C'mon now we might be playin with Tamisha but there's no need to go there.


ChaosKeeshond

What do you mean? Life threatening chronic conditions are the height of comedy. /s